Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 22 aug 05, 10:27
"Tjøtta FK ble etablert 9. April 2005 av en Fredrikstad-kar bosatt på Jæren, etter at han en dag satt på WC og leste en spennende og meget intressant artikkel om Hattrick i "Evig Aristokrat". Han ble hekta fra dag 1 som så veldig mange andre hattrickere, og allerede nå er hattrick blitt mer enn en hobby."

Tatt fra Tjøtta FKs egen hjemmeside!


Er det flere her inne som har oppdaget dette utrolig artige spillet ? undertegnede og "megselv" skrev en artikkel som ble publisert i "Evig Aristokrat" like rundt seriestart. For de som ikke fikk med seg denne artikkelen så kan jeg fortelle at det er et online managerspill med over 600.000 managere fra hele verden hvor man styrer sitt eget lag, trener spillere, kjøper&selger, bygger ut stadion og mye mer !

http://www.hattrick.org er adressen hvor du melder deg på, du må nok vente 3-4 dager før søknaden blir godkjent, dette for at man skal sjekke at folk ikke skaffer seg flere lag og jukser på den måten !

For de som har et lag eller får det snart så er det bare å spørre her så skal jeg gjøre mitt beste og hjelpe dere igang, har holdt på med dette spillet i snart 2 år og synes fortsatt det er like gøy ! ;)  Har laget en egen side for alle fra Østfold som spillet Hattrick: ofk.fredrikstadfk.com !

Det beste med spillet er jo at det faktisk er gratis, men man kan mot 150 kr i året få seg logo, gjestebok og noen andre småting som gjør spillet artigere men som ikke gir deg noen fordeler mot de som velger å ikke betale !

Lykke til, hilsen erikjorstad (President i Hattrick Østfold Fotballkrets)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340