Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 19 aug 05, 14:40
Endret: 19 aug 05, 14:41
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av Marensius
Det er greit at Hoås ikke skal mobbes, det er jeg helt enig i, men når han ikke får til noe som helst de første 45 minuttene, bør trener teamet gjøre noe å ta han av banen. Han har jo heller ikke vært noe konge i de to foregående kampene. Okey han binder opp noen forsvars spillere i de kampene han har vært bra, men i de siste kampene har han bindt opp flere medspillere enn motspillere, tapt flere dueller enn han har vunnet og han har rotet bort ballen i mange opplagte målsjanser. Når en spiller er så ute av form som han har vært i det siste, bør andre komme til, Hadde Martin Wiig fått tillit fra start som møtende spiss, hadde sikkert han klart å gjøre det langt bedre enn Hoås. Så dette med bytter, hva er vitsen med å slippe til en spiller i 5 minutter. Det er helt greit hvis FFK leder, da kan man kalle det taktisk bytte, eller at en spiller skal gjøre A-lags debut etc.. men i en kamp hvor stillingen er 1-1 bør en angreps spiller inn minst i de 15 siste minuttene, helst en 1/2 time slik at de kan rekke å bidra. I Hamkam kampen kom Toth inn de siste 12 minuttene for Hoås, tenk så mye Pepper Hoås kunne sluppet hvis han hadde blitt byttet ut til pause. McDonald kom inn i 5 minutter, helt håpløst. hva er poenget?? Jeg ønsker å legge skylden på Drillo muligens også Eggen, det er de som fortjener kritikk, kan jo ikke holde på sånn....


Hvilket lag trener du? Du burde vært frempå og snappet opp jobben foran Eggen. Siden du tydligvis vet bedre ;)

Det ligger vel litt flere vurderinger bak, enn hva vi kan se på banen.
Jeg regner med at Drillo og Eggen vet hva de gjør men mot Hamkam mener jeg bestemt at de gjorde feil, spesielt med byttene, jeg dror faktisk FFK kunne klart å holdt unna slik at de hadde vunnet 1-0 hvis det hadde kommet noen bytter mye tidligere i kampen. Men denne tråden er jo først og fremst om Hoås og som jeg skrev over var at jeg tror Hoås kunne sluppet masse mobbing fra tribunen hvis Drillo hadde byttet han ut til pause, han fikk jo ikke til noe som helst. Dette hadde vært best både for FFK og for Hoås. Tenk deg den selvtilliten han får når han hører publikum klage. Han følte sikkert selv også at han burde blitt byttet ut, men han kan jo ikke bare gå av banen heller!! Og det er her jeg mener Drillo og Eggen gjorde feil. De tok han jo ikke av banen før han ble skada.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f