Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 aug 05, 12:19

Tror nok vi er veldig uenige her ja... Jeg mener nå at Brian er den spilleren som klarer seg best uten så mange andre.. Han trenger kun en bra pasning fra midten, så kan han gjøre resten selv. Vil heller si at Hoås er mer avhengig av Brian. Se bare på alle de fine innleggene Brian slår inn fra kanten. Å dette kommer av at han er bevegelig, sånn at midten slår pasninger mot ham og at han igjen drar seg fri, for å enten gå på mål, eller gå for et innlegg!

Helt enig i at dersom hadde vunnet hodedueller, sånn han bør gjøre(hvertfall oftere enn han gjør) så ville dette bli et enda farligere våpen, men per dags dato føler hvertfall jeg at ikke det er det! Tror både Martin (trodde aldri jeg skulle si det) og Toth kan vinne vel så mange dueller og dermed fungere som et like bra oppspillspunkt! Men nok en gang, det er sånn jeg føler det å jeg har vel heeeelt sikkert feil! Men jeg mener at det ikke vil skade å prøve i hvertfall! Forandring fryder, og vi trenger absolutt litt forandring nå... Tipper vi får se Toth og Brian på topp mot moss jeg 

 

Å til en annen ting: Jeg var ofte en av de som ergret seg over hvor treg Markus kunne være, men som sagt, så ofret han seg å blødde mye mer for drakta enn det jeg synes Hoås gjør! Å dette kommer ikke bare av at Hoås ser treg ut, for det gjorde jo Markus også 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340