Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 aug 05, 11:57
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av marle
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Men, når det er sagt er det også for Hoås mulig å gjøre det litt lettere for seg selv, ved å slippe ballen litt tidligere og sørge for at medspillerene blir bedre........ Er det det handler om...... Å gjøre hverandre gode........


Også hoppe 10-15 cm for å rekke ballen enn å bare stå der og glo mens han bak som er 25 cm lavere tar ballen..


Ikke sant! Han kan ikke forventa at vi skal være fulle av begeistring når han ikke fighter og viser innsats! Det synes hvertfall ikke jeg han gjør.... Den dagen han gjør dette vil det være enklere å tolerer slike misser som mot kamma, men når de kommer OPPÅ slapp innsats, da blir det bare for mye...
Dessuten lager han utrolig mange unødvendige frispark ved å bruke armene i luftdueller hvor han burde prøve å bare hoppe litt istedet..... Dette ødelegger desverre en del angrep


Å si at du ikke kan tolere det hoås gjør pga dårlig innsats og fightervilje, er det dummeste jeg har hørt. Hvorfor skriker ikke hele stadion på brian west da? Han gjør jo ikke en dritt så lenge han ikke har ballen.

Jeg tror det med fighterviljen bare er en unnskyldning for at dere synes hoås ser dårlig ut fordi han er treig og har en litt merkelig stil. Det var mye av det samme med Ringberg også. Stort sett alle supporterne som ytrett seg den gang, synes Ringberg var rævva og at vi måtte få på plass en ny spiss. Så solgte klubben Ringberg, og det ble en slags "hype" blandt supporterne at alle bare måtte lovprise Ringberg. 

Med Ringberg kunne man jo ikke klage på innsatsen, men da var gjengangeren at han var for treig og dårlig med ballen. Jeg tror faktisk den eneste grunn for at halve stadion klager på hoås er fordi de ikke klarer å se kvalitetene hans. De skjønner ikke viktigheten av hans spillertype i måten FFK spiller fotball på, og de skjønner ikke at uten hans rolle, så hadde ikke en spiller som brian west fått til en dritt.

Kan det virkelig være sånn at to av norges mest profilerte trenere virkelig har så dårlig peiling på fotball at de bruker hoås, selvom han er helt håpløst dårlig? Samme med u-21 landslagstreneren. Er han også helt evneveik? Hoås spiller fast på u-21 landslaget. Det må da gå ann å for en klubb som FFK å utvikle talenter eller? Å ja, det finnes faktisk talenter som ikke er verdensstjerner før de er 20, selvom det ikke er sånn på cm.

Noen som husker en spiller som het Jostein Flo? Dominerte stort i luftrommet både i premier league og på landslaget i en årrekke. Når Jostein Flo først prøvde seg på øverste nivå her hjemme, var han akkuratt som hoås. Litt sånn lang og treg, og en som fra før var vant til ikke å måtte kline til i en duell for å vinne den. Det tok noen år før han lærte seg å bruke fysikken sin opptimalt, men når han først gjorde det, så var det ikke en spiller i europa som slo Jostein i lufta. Sånn kan Hoås bli også, bare han får tid til å utvikle seg videre på øverste nivå. Dessuten har Hoås noe ikke jostein hadde. Han er teknisk god med beina. Han klarer å holde i ballen i trengte situasjoner og dra av en mann med lekne finter. Han har rett og slett potensiale til å bli en spiller i de europeiske toppseriene. Mulig han ikke lykkes, men det må da være lov å prøve.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340