Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 15 aug 05, 17:07
Endret: 15 aug 05, 17:10
Har ikke lest meg gjennom hele tråden, men har lest noe, samt lest artikkelen om Hoås. Og det er bare en ting å si til dere som slenger dritt til egne spillere på Stadion: SØPPEL!


Husker så jævlig godt i fjor, tror nesten sikkert det var hjemme mot Odd. En idiot sto foran meg, da vi fikk frispark på stillingen 2-0 (rimelig sikker på det og ), og så går Vebjørn opp og skal ta frisparket. Nevnte Idiot brøler ut "helvete, nå skal Vebjørn ta`n! Faen, det går aldri bra!". Dette var etter en time med uffing og oiing hver gang Vebjørn rørte ballen.  Vel, vi med alzheimer i fortsatt tidlig stadium husker at Vebjørn klinka den ballen inn så det sang helt til Særp! Mr. Idiot er forøvrig ikke observert på PH-feltet siden. Husker en episode tidligere også, hvor Monsignore Thoresen så ut til nesten å ta kvelertak på kompisen til idioten, la os kalle ham Dummen, etter drittslenging til egen spiller. Dummen roa seg betraktelig etter det han og.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340