Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 05, 00:52
Endret: 11 aug 05, 00:55
Opprinnelig postet av dracula

Fint avklaring JON.

Som du ser respekterer jeg jo de som har  de meningene du forfekter, men tror / har vel også observert at alle som i dag "hater Marcus" ikke har de samme vurderingene.

Som "kjøtthue" er jeg ikke like like "hårsår" som andre, heldigvis

 

PS. jeg skrev behandlingen av Ringberg, ikke direkte salget eller om en er for eller imot Ringberg.

Det er vel også en nyanse som en bør ta med seg,  forhåpentlig

 

Alle er vel enige om at Ringberg har vært utrolig viktig for FFK på veien tilbake til toppen i Norge, men alle spillere når sitt max. potensiale på et eller annet tidspunkt, og det er vel kanskje nettopp det som mange nå er uenige om.

Og fordi man synes tidspunktet for Ringberg`s exit i FFK var greit, så betyr jo ikke det at man er Ringberghater, dracula. Jeg har faktisk ment helt siden forrige sesong, og skrevet om det mange ganger her på forumet, at FFK ikke burde forlenge med Ringberg og at man kanskje også burde vurdere å selge ham allerede i sommer. Også på det tidspunktet hvor Drillo uttalte at Ringberg var en av FFK,s viktigste spillere, har jeg hatt denne meningen, så dette har for min del ikke noe med at jeg har stor tiltro til Drillo som trener å gjøre.

Og faktisk så er Ringberg den av FFK spillerne som jeg har hatt mest kontakt med og som jeg alltid har synes er en utrolig hyggelig og sympatisk person. Så derfor bygger mine meninger om Ringberg kun på det fotballmessig og hva jeg mener er og har vært det beste for klubben og ikke for ham.

Jeg synes også ditt ressonnement om at så snart man er enig med Drillo eller klubben, ja så tenker man ikke selv, blir helt håpløst.

Og hvis man er sånn som deg, dracula, at man nesten notorisk alltid er uenig med Drillo eller klubben, ja da er man en type som kan tenke selv.

Ja, jeg håper du hører hvor latterlig det høres ut.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340