Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 09 aug 05, 18:10
Fint liten tvil om at FFK har en meget spesiell plass i hjertet til Markus, akkurat som at Markus har en meget spesiell plass i mange av våre hjerter. Det blir rart på lørdag, men samtidig er det her virkeligheten, han er Kamma-spiller nå. Jeg kommer ALDRI til å slenge ett negativt ord til ham, i motsetning til hva nesten alle motstandere potensielt kan få imot seg. Og at jeg hiver meg med om noen drar i gang sangen hans en gang skal man ikke se bort ifra heller. Men vi skal passe på å bruke energien vår på egne spillere. For at Kamma noen gang skal få med seg et eneste poeng fra denne byen er bare en kvalmende tanke. Jeg har liten kjennskap til andre lags supportere annet enn det som dukker opp på det forumet her, og de jeg har møtt på Mets, men disse Hedmarkingene har ikke imponert meg mye. Byen deres er en flott liten sak, som jeg har mange gode minner fra, har vel hatt min råeste spillejobb her til lands der. Men fotballsupporterne sliter jeg litt med, og tviler på at de gjør så mye for å endre det inntrykket til helga heller. Men hvem vet, kanskje noen overrasker meg?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f