Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 09 aug 05, 17:03
Jeg tror arbeidsbetingelsene er vesentlig bedre for Markus i H/K enn de var denne sesongen i FFK. H/K er flinke til å gå i angrep med mange folk når de får sjansen, det gir Ringberg mer støtte på topp, flere innlegg fra kant og i det hele tatt flere muligheter inne i boksen, det trives han godt med, noe vi fikk se mot B/G i helga og har sett i FFK i flere år nå, Markus er veldig giftig inne i boksen. Når han ikke er inne i boksen så hevder han seg først og fremst gjennom meget god spilleforståelse, noe som også kommer bedre til sin rett når han har mange alternativer rundt seg, så jeg tror Ringberg ville gjøre det godt i H/K. Ringberg har derimot sine klare begrensninger som spiller og jeg tror aldri han vil bli noe bedre enn en habil TL-spiller, han har nok nådd sitt fulle potensiale allerede, økonomiske årsaker og det at FFK ville satse på spillere som har sine beste år forann seg er nok årsaken til at Ringberg gikk til H/K tror jeg.

Tror ikke Ringberg kommer til å utrette mye mot oss til lørdag, vi kjenner hans måte å spille på, så han for det tøft mot Bora og Raio. Jeg tror dessuten at FFK kommer til å være det laget som styrer kampen og står for det meste av offensivt spill. Det beste Ringberg kan ta med seg hjem fra denne kampen tror jeg blir hyllesten fra hjemmefansen før kampstart, ellers blir det en mørk dag for han og kamma!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f