Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 09 aug 05, 08:43
Eneste grunnen til ikke å gi Brian kontrakt nå, er som jeg ser det at han er for kravstor. De kjenner til at han har en skadehistorikk som ikke skremmer noen før han kom til FFK. En skadeperiode har han vært igjennom, og det må alle spillere få ha. Han er igjennom den nå og viser at han er en spiller blandt de 3-4 viktigste på ffk. DET mine medsupportere SKAL være nok til å gi ham ett godt tilbud.

Men gjentar igjen, hvis det er Brian som ønsker å bli den best betalte FFK spilleren gjennom tidene, så forstår jeg at klubben drar dette ut...han er ikke verdt såå mye. Vi må også huske at dette er ett spill, og spiller ikke FFK spillet vil de stå igjen som tapere med en gjeng ok spillere til alt for høy pris.

Så inntil videre har jeg tillitt til klubbens ledelse, men hvis Brian går gratis til  feks. Bodø/Glimt med lik årslønn som han har idag kommer jeg til å gå i anti-fakkel tog!!


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f