Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 05, 22:18
Nå stilles krav til styret. Vi får se hva de gjør. Jeg har bange anelser. Det virker som om det hersker en attityd som: "Vi driver bissniss, og vi trenger ikke noen, verken på trenerbenken eller på banen!".

Det eneste fornuftige nå er å "satse"  på Eggen, dvs tilby han en god kontrakt, og ikke bare en god, men også lang. Vi får nå se om styret er i stand til å løfte blikket fra kroner og øre, debet og kredit, og tenke langsiktig, grundig og godt.

Jeg ser liksom ikke noen grunn til at Eggen skulle ha det bedre i noen annen toppklubb i Norge, siden han nå er vel installert i Østfold, og FFK er på vei opp, og har sogar muligheter til både det ene og det andre i Norge.

Jeg tipper følgende: Eggen vil trene FFK, hvis han ikke får tilbud fra utlandet.

Eggen vil vel nøkternt sett neppe få tilbud fra utlandet med mindre han fullfører et helt løp i Norge, dvs at han begynner i en middelmådig klubb og avslutter med topp resultater, og da ser jeg ei heller ikke for meg at andre klubber skulle være så frøktelig mye bedre egna enn FFK.

Jeg tror det er forholdsvis bred enighet i FFK om at det ikke er optimalt at hovedtrener ikke er med på alle treninger, ei heller at han kanskje ikke er den helt store motivator og ei heller at han har hjertetrøbbel (uten at det behøver å påvirke trenergjerninga). I det lyset tror jeg ikke det er bare opp til Drillo om han trener FFK til neste år. Jeg håper det er sånn, i det minste.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340