Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 08 aug 05, 18:11
Endret: 08 aug 05, 18:13
Faktisk enig med røver`n her. Nesten ingen trener blir så voldsomt mange år i en klubb. Eggen har kontrakt neste år, og Drillo har vel opsjon om ett år til. Før sesongen sa vel Eggen at han ville ha en redusert stilling for å kunne bidra mere hjemme, og at han ikke ville være med på bortekamper?? Utifra det jeg har sett, har han tilnå vært med på alt? Treninger er det han som står for, borte og hjemmekamper er han tilstede. Det var kun en kamp han ikke var med, og da var jammen drillo borte også. Om Drillo tar ett år til, tror jeg det blir sammen med Eggen, 100% begge to. Etter det året er vel både Eggen og Drillo ferdige og FFK må ut på ny trener jakt? Det eneste som jeg kan komme på at  trenere blir år etter år er jo far Eggen, og kanskje jeg tar feil med Jr også. Mulig som far som sønn, men tror det ikke! La oss håpe at jeg tar feil og at han tegner en kontrakt ut 2008 sesongen og at han da muligens kan få "drømmen"? oppfylt med å komme hjem som hovedtrener!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340