Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 08 aug 05, 03:30
Endret: 08 aug 05, 03:31
Opprinnelig postet av Asgeir

For å være helt ærlig er jeg flau over innstillinga til FFK i dag, det er helt greit å tape kamper, men ikke på denne måten, for guds skyld.

Det er bare tull å satse på ett poeng på bortebane og tre poeng hjemme. I fotball skal en gjøre et ærlig forsøk på å vinne *alle* kamper, noe annet er en fornærmelse overfor publikum og spillet. Hva med supportere som drar på bortekamp for å se et FFK spille en drittdårlig kamp? All ære til PH for å være tilstede, men det må jo tære på kreftene når innstillinga er så defensiv og i tillegg slett.

Dette var dårlig. Grøss.


Er helt enig! Er sikkert mange som er uenig med meg nå, men jeg ville heller hatt et FFK lag som gikk ut for å spille offensiv fotball og kanskje tok noe færre poeng, enn å gå ut  og lar motstandern få diktere kampen, tette igjen bakover og håpe at det byr seg en sjanse i løpet av kampen. Dette er hvertfall stikk i strid med hva min kjærlighet for spillet står for. At det i noen kamper automatisk blir sånn fordi motstandern spiller godt er akseptabelt, men at vi legger opp til at det skal bli sånn syns jeg ikke noe om. Vi bør gå ut for å spille vårt spill,  fantasifult og feiende flott angrepsfotball,  og håpe at det holder til å score mer mål en motstandern. Uten at det betyr at all defansiv struktur skal neglesjeres, det skal det selvfølgelig ikke, men jeg mener vi bør ha en mye mer offensiv mentalitet.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340