Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 07 aug 05, 15:34

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av jorhan
Håper konsekvensen nå blir at FFK kommer på banen og sørger for at Lund Hansen blir satset på og at prøver og forlenge med ham til neste sesong. det trengs stabilitet i bakerste ledd. Lund Hansen er en veldig god keeper som det bør satses på.

Lund Hansen skrev jo under ny kontrakt med Rosenborg (mener det var en 3 årskontrakt?) like før sesongstart og det har hele tiden vært bestemt at han skal tilbake til RBK etter sesongen. Det vil RBK. Det vil Lund Hansen. Da har FFK fint lite man skulle ha sagt. Og jeg synes det blir feil om vi skal forsøke å låne ham for tredje sesongen på rad (om det er lov?). Da er det heller bedre at vi kjøper inn en førstekeeper som er klubbens eiendom, slik at vi får litt stabilitet/forutsigbarhet i posisjonen.

Det har jeg ikke fått med meg. Hvis det er saken så stiller jo ting seg litt anderledes. Jeg trodde Lund Hansen var missfornøyd med tilliten han har blitt vist så langt. Han hadfde jo en knallhøst ifjor og opplevde da bare å bli satt på benken. Bedre da og satse på en ny førstekeeper.

---------------------------

jorhan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f