Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 07 aug 05, 11:14
Opprinnelig postet av stenhard
Håper dette går bra for vår del. Det er så rått med Myhre i mål. Norges beste forsvar. Har begynt å venne meg til at det står en bak der og gaper og skriker for seg selv. Fyrer seg opp noe helt for jæ.... Det er bare å innse at det er klasseforskjell på de andre vi har kontra Myhre. 

"Gaper og skriker" ja. Mener å ha fått med meg at motstanderene har sluppet til med mye fler sjangser i de kamper Myhre har stått enn i høstsesongen ifjor hvor Bora og Piroja ryddet opp i stor stil foran sekstenmeteren og Lund Hansen voktet målstreken som en smed. Kanskje ikke det er så kult for midtstopperne å få inn en nykommer som skal ta over hele kommandoen. Du kan si de må være profesjonelle og finne seg i det og det gjør de nok, men hvis de blir et hakk dårligere som spillere av det så har FFK et problem. Tenker nok Drillo vil sette igang å løse slike problemer også med diverse rokeringer og nye spillere, han er jo den store forsvarseksperten, og innen han er ferdig med FFK så ligger laget der han mener det hører hjemme, i nedrykkssumpa.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340