Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 06 aug 05, 13:14
Endret: 06 aug 05, 13:42
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av Holters
 Alle sammen kan nå legge inn tipsene sine selv her!
Det var imponerende...om det funker da. Jeg har prøvd to ganger, men fikk ikke noen tilbakemelding på siden om at mine tips var lagt inn. Første gang forsvant tallene fra rutene da jeg klikket "Tipp,tipp". Så gikk jeg videre til forumet og denne tråden, trykket på linken du gav og der var jaggu tallene mine tilbake i ruten. Så klikket jeg "Tipp tipp" igjen. Da ble tallene stående, men fortsatt ingen tilbakemeldig. Tilbakemelding trengs virkelig så man er trygg på at noe har skjedd. Er det ikke lenger meningen at man skal kunne se hva andre har tippet, før og etter kampene, bare poengresultatene?


Er klar over den feilen, og skal akkurat sette meg ned å fikse det.. I sammen slengen har tenkt til å lage en "runderesultat-side". Hva hver enkelt person har tippet kan du jo se på resultatsiden, ved å klikke på brukernavnet til personen. (tror det er tilgjengelig for alle, hvis ikke skal jeg gjøre det tilgjengelig)

Edit: Alle siffertips som ligger i denne tråden vil jo selvfølgelig også telle med i konkurransen.

Edit2: Da skal den fungere litt mer stabilt, med tilbakemeldinger og hele suppa.. bare å sende meg en PM dersom du/dere savner noe på registreringsdelen.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f