Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 aug 05, 13:19
er fullstendig enig med dracula.FFK anno 2005 er sterke nok til en royal league plass.det vriker som drillo kun tenker å unngå nedrykk.så hver gang vi vinner en kamp og trenerteamet sier vi nå virker sikre,går vi på en smell i den påfølgende kampen.det her gjelder også spillerne,de må ha lyst til å vinne hver bidige kamp,ikke bare de de MÅ vinne.slik som nå mot rbk.ja,som vi kommer til å vinne.

4strake bortetap.det sier vel sitt.vi har et stort problem på bortebane.greit nok at vi taper,men vi blir jo rundspilt gang på gang fra halvtimen og utover.drillos filosofi fungerer rett og slett ikke på utebane.det er ingen mening i det som skjer offensivt,ingen bevegelser som går samtidig,eneste som virker planlagt er den lange opp på hoås som skal stusse videre til brian.savner en plan på bortebane også.hjemme har vi vært bra.vi har kun 1seier og den kom på lerkendal...det er her problemet vårt ligger.vi må jo vinne hver eneste hjemmekamp framover for å ikke bli involvert i bunnen.det bør kunne gå an å spille en bortekamp som FFK.ikke som et feigt lag som legger seg bakpå og satser på 1-0 på kontring.

og når vi ser dagens første 11er med bl.a myhre,piiroja og bora,bertelsen,kvisvik,enerly,brenne,west...vi har et lag som på papiret er balnt de 4beste.helt klart.samt har vi en bredde i troppen f.eks brann kan se langt etter.de har en bra første 11er,men innbytterne er jo tragisk svake.nei,jeg mener at hadde KTE fremdeles vært hovedtrener og hatt dagens mannskap til disposisjon hadde ikke FFK kavet rundt på en 8plass.vi hadde blandet oss rundt viking og lillestrøm.

samtidig så husker jeg som alle dere andre at for kun 3år siden spilte vi breddefotball.selvfølgelig husker jeg det!det er bare å se på spillerne vi besitter idag,det er egentlig litt uvirkelig.men nå må et nytt steg tas,vi kan ikke mimre oss vekk lenger,det som er gjort er gjort.nå må vi peke nesa framover.:ffk:

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340