Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 jul 05, 09:51
Endret: 29 jul 05, 09:51
Nodli forlater da ikke Start til fordel for FFK. Start og Kristiansand har midler nok til å holde på han og han har jo ikke noe større sportslig potensiale i FFK enn i Start.

Høgmo flyttet jo til Moss grunnet familien som bor der, han vil nok helste trene FFK , Moss eller eventuelt RBK som jo er en stor gulerot mht flytting.

Drillo må nok ta noen runder mht seg selv og helsa. Men han har tatt endel grep iår som tyder på at han satser litt mer enn for iår.

Eggen vil være hovedtrener og er sikkert også RBK aktuell. Men også Eggen er familiemann og jeg tror ikke han er lett å flytte fra Moss.

Jeg tror Nordli, Eggen eller Høgmo blir RBK trener og at vi får Eggen eller Høgmo med Drillo i en eller annen kombinasjon.

Marit Breivik og Harald Bredelie er kanskje den mest spennende løsningen med mye stasjonært spill rundt motstanders 16 meter.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340