Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 27 jul 05, 12:05
Nå er jeg egentlig ferdig med den diskusjonen så jeg gidder ikke å ta det opp igjen. Enhver får mene hva han vil men supporterlivet er ikke bare kjære mor og hvis noen ikke tåler litt usaklig roping innimellom så får de vel bare finne seg et annet sted å stå. Fotball er er følelser og da kommer det gloser innimellom som ikke er så vel gjennomtenkt. Slik er det bare.

Og til skitakling vil jeg bare spørre : hvilket grunnlag har du for å hevde at de som synger minst er de som skriker mest til linjemannen. Kanskje du skulle følge litt mer med på kampen og konsentrere deg litt mindre om de som står rundt deg. ;) .

Som jeg skrev i en annen tråd så stod jeg på linje og jeg sitter fremdeles med det inntrykket at lyns spiller nr 2 på venstresiden var offside. Som jeg også sa så har jeg bare sett en videosnutt fra nettavisen og der var ikke den spilleren med på bildet. Han var på vei igjennom og stoppet opp når han så han var innenfor. Hvorvidt han rakk tilbake på riktig side før ballen ble spilt, kan jeg ikke svare på men inntil jeg ser et klart videobevis så forbeholder jeg meg retten til å tvile på om målet var korrekt.

PS: Selvfølgelig er jeg enig i at mobbing ikke er bra men vi er kanskje uenige om definisjonen av mobbing. Å skrike usakligheter til linjemann/dommere er etter min mening ikke mobbing. Blir de kalt for aper eller det som værre er så nærmer vi oss kanskje denne grensen. Men linjemenn/dommere vet hva de går til.

Vel dette ble lenger enn jeg hadde trodd men jeg tror ikke jeg gidder å diskutere lenger nå. Vi blir aldri helt enige likevel og jeg vil heller konsentrere meg om FFK-laget framover men forbeholder meg fremdeles retten til å utrykke min misnøye når jeg er uenig med de som dømmer. :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340