Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 27 jul 05, 11:19
Opprinnelig postet av jashin
Å "mobbe" linjemenn, dommere og motspillere er en del av supporterkulturen. Det er en måte å prøve og påvirke kampen på. Og når vi ser så utrolig mange dårlige linemenn ( og dommere) så må det være lov til å få gi uttrykk for sin frustrasjon. Det som forbauser meg er at linjemennene nesten aldri greier å være på høyde med situasjonen. De ligger som regel en 5-10 meter etter situasjonen og da er det nesten umulig og se om det er offside eller ikke.

På høyde med situasjonen...? De ligger 5-10 meter etter situasjonen? Hvordan er det med supporter-feltet, er det mange der som flytter på seg? Selvfølgelig er det lov å mene ting! Det er jo halve morroa. Men det finnes grenser her også. Det Rorab kanskje mener er at vi i Plankehaugen overskrider den noen ganger. Ta f.eks. kampen mot Lyn. Linjemannen dømte helt riktig på lynskåringa, og var bedre plassert enn alle i Plankehaug-feltet.. Jeg var veldig i tvil, og mente en del ting, men lot det dabbe av, mens andre som nok hadde litt innabords (en annen del av fotball-kulturen) gav seg aldri.. ikke før etter Kvisviks skåring.. Det er jo litt tæmt..
Er for øvrig enig med McPhisto.

RØD OG HVITE ER DE BESTE!

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340