Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jul 05, 20:06
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av keiko
kritikk til PH. Dere har vært flink til å ha kontroll på om dem som kommer til feltet er medlemer og har kortet med seg. i dag var feltet over fylt og trenger dere frivillige folk så kan jeg sikkert stille opp og være en vakt om folk har kort og billett til PH


Tviler på at noen som ikke er medlem hadde gjettet på at det ikke skulle være noen kontroll der idag, når det har vært det hver kamp ellers....

Men er enig i at det var litt dødt til tider idag, det skyldes alle de som ikke burde stått der...! Jeg synes plankehaugenfeltet bør være for folk som vil synge og lage litt liv, det er det altfor få som gjør! Virker desverre som om noen bare står der fordi det er noen kroner billigere:confused:

Synes Dag sa det jævlig bra midt i annen omgang når han sa noe sånn som at de som ikke vil hjelpe til å kage liv kan se til H... å finne seg ett annet sted å stå! Meget enig, for det er mange som står å er interessert i å snakke om mye annet enn fotball!

Eller var det sinnsykt digg med 3 poeng idag:ffk:
det er som å smugle det vett du.. enten lykkes du eller så misslykkes du.. Trenger PH vakter melder jeg meg på som frivillig...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f