Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rorab

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 apr 05
Innlegg: 8

Lagt til: 23 jul 05, 23:26
P.H: har vært i fokus den siste tida. Mange har ment mye om mangt, tilliten til Drillo,salget av Markus. mishagsytringer og upassende sanger under matchen mot VIF sist mandag og ikke minst Klokan som mener han har fått nok. Ja, ja, han om det.
Det som har opptatt meg siste uka,(bortsett fra optimisme med tanke på høstsesongen. Ja, 2.-omgangen mot VIF var oppløftende.) var den litt ekle følelsen jeg fikk da flere av supporterne så ut til å ha glede over å mobbe linjemannen. Den slags burde vi spare oss for. Linjemenn og dommer gjør en nødvendig og viktig jobb. Vi ødelegger for fotballen, og oss selv som supportere hvis vi mobber dommere og linjemenn bort fra fotballarenaene.
Riktignok var det ikke så mange som bidro med skjellsord og utfall mot linjemannen, men det hørtes likevel så altfor godt.
Jeg kjenner ikke den nye supporter-kulturen så veldig godt. Det er føste gang jeg har stått på P.H.-feltet, men jeg har nå fått det inntrykket at P.H. vil framstå som en seriøs og positiv faktor i det som skjer rundt FFK. P.H ønsker å bli tatt på alvor og ber om tettere samarbeid med klubben. Derfor skjerp dere! Legg vekt på det positive! Det føltes sterkt og flott når P.H. i stedet satte i gang med sangene og kamprop for FFK.
P.S.
Jeg følte meg fristet til å be den halvapen som skrek høyest mot linjemannen om å holde kjeft. Men da hadde jeg vel fått meg en på .....


---------------------------

Det har vært spilt mye bra og ikke minst morsom fotball på Trosvik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f