Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 14 jul 05, 16:57
Litt kaldt vann i blodet folkens.....
Alle forstår vel at FFK har et begrenset lønnsbudsjett, og at noen må ut når andre kommer inn. Kunsten er jo å få inn folk som gir et reelt løft, plass for plass. Det gjenstår å se hva Toth og Bjørkøy bidrar med da. Hvis noen av de flopper ser det jo merkelig ut å selge Ringberg nå. Det kan jo tenkes at ved å selge Ringberg, så gir lønnsbudsjettet rom for enda en fra en av de øverste hyllene? Forøvrig hadde jeg helst sett at han gikk nesten hvor som helst bortsett fra til møkkalaget HamKam.
Kanskje noen burde fortelle Ringberg om følgende historie: (Er ikke helt sikker på sifrene eller årstallet, men historien er autentisk).
Det sto om opprykk eller kvalikplass fra datidens 2 div (som nå er 1. div) og HamKam kunne ta fra FFK plassen hvis de slo et av nabolagene sine (Grue?)med 9 mål eller mer i siste serierunde. Tilfeldigvis vant Hamkam 11-1 (eller noe sånt) gitt! Kanskje svogeren til Hamkamtreneren sto i mål for Grue, hva vet jeg? Noen som kan presisere årstall, soifre og slikt her? Noen som sitter på hele historikken?

Dette bør være grunn god nok til å ønske HK lykke til der de er om et par år, nemlig midt i 1. div!

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340