Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 14 jul 05, 13:27
synes det er skremmende at folk ikke kan se at en en spiller med de kvalitetene markus har , ikke kommer til sin rett som oppspillspunkt på midtbanen.

En targetman trenger baller han kan skåre på..de har han ikke fått i år, og da blir det heller ikke mål. Skal dere se på statistikk bør dere også se hva som ligger bak statistikken...

og når det gjelder Markus sin statistikk så er den glimrende. Han har ikke blitt noen dårligere fotballspiller siden i fjor.

Jeg vet ikke hva som ligger bak FFK sin avgjørelse, men jeg håper ikke de har tenkt til å skjule overgangssum og tankene sine for lenge.

Selv om mange ikke vil savne spilleren Ringberg. Så er han veldig god når han blir brukt riktig. Selvsagt kan det diskuteres om FFK er et lag som skal angripe og skape sjanser for en spiss med Markus sin hodestyrke, men jeg ønsker å se FFK angripe.

Styret må ha fått et veldig godt tilbud eller rett og slett ikke ha tenkt seg godt nok om...for et salg av Ringberg innebærer mer enn å kvitte seg med en spiller....

Håper på en forklaring på hva som ligger bak..og den bør komme raskt ;)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340