Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 jul 05, 10:20
Endret: 14 jul 05, 10:23
Nå tviler jeg på kompetansen i FFK-systemet. Helt idiotiskt å selge ham til en konkurrent. Nå gjenstår det bare at Hamkam klarer seg på bekostning av FFK så er det fullbrakt. Der mistet jeg respekten for FFK-ledelsen.

Jeg har heller overhode ingen forståelse for at Ringberg går til Hamkam. Hvis han er misfornøyd med spillestilen så er jo det siste laget han burde gå til Hamkam. Når han gikk ut i pressen og uttalte at han kom til å spille for oss ut sesongen, så har han holdt oss supportere for narr. Der mistet jeg veldig mye av respekten for Ringberg og greier ikke å ønske ham lykke til videre. Han blir solgt for knapper. Tror ikke vi får mer enn 3-400 000 for ham og de pengene kunne vi greid oss uten.

Stor takk til FFK-ledelsen som greide å snu min gryende optimisme til mismot og pessimisme.

Og ovenpå alt dette så blir det ikke togtur til Stavanger noe som jeg har gledet meg til i flere måneder. Kan noen i Plankehaugen fortelle meg hvorfor. Dette betyr at mange færre vil dra ditt. Har snakket med mange som står over pga dette.Selv er jeg veldig i tvil om jeg skal dra.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340