Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 jul 05, 10:01
Fy flate for en trist melding, Ringberg, hva er det du tenker på? Vet du ikke at du i Fredrikstad har vært så godt som hjemme? Hjemme hos oss som vokste opp med Malin og Tjorven, Emil og Alfred, Trasan och Apanson, Carl Bertil Johnson på julaften, alt på ditt vakre språk. Nå blir det triste Egner og Mjøsa hele veien. Lange, mørke, kalde vintre med snø venter deg, det blir ikke mer skjærgård. Selv har jeg flyttet 10 mil nordover og vet hva jeg snakker om. Derfra og videre nordover blir det bare tragisk og det lysner ikke før du ser havet på den andre siden.

Men takk skal du ha for alt du har gjort for FFK. Ved siden av Eggen Jr. er du den ubestridte helt og jeg håper du blir tatt godt imot når du vender tilbake til stadion med grønn (æsj for et syn) shorts.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340