Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 29 jun 05, 13:38
Opprinnelig postet av A9$h
Har hatt skyld i endel mål i det sisste,dermed mener jeg at han kan ha godt av et par kamper på benken..

Ja ha? Jeg husker snaut ett og da var det forsvaret som burde ha ryddet bort ballen i forkant ved _TO_ anledninger. Skal like å se listen din over "EN DEL" mål Sørlie alene har skylden i...

Opprinnelig postet av A9$h
Og han har visst hoppa over å følge med på timen 5-meter utspark,aner ikke hvor mange baller han skyter utover sidelinja hver kamp...kan ikke holde på sånn

Og det er også det eneste Lund Hansen er bedre på...

Sørlie er bedre på igangsetting av spillet (setter hurtig igang med kast), kommunisering med den bakre fireren og jeg tror også han er bedre i feltet. Her har han forbedret seg enormt det siste året. På strek er de jevngode.

Greit nok at Lund Hansen har potensiale til å bli en bedre keeper, men det potensialet får ikke vi noen nytte av uansett. Per dags dato er han nemlig ikke noe bedre.

5-meterne til Sørlie derimot... Katastrofe. Her er Lund Hansen bedre uten at det sier så mye... :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340