Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jun 05, 23:15
Endret: 02 jun 05, 23:17
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvorfor så sinna at du er nødt til å kalle andre mennesker som mener noe annet enn deg for idioter, keiko?
:confused:

Helt enig, s-b #1. Dette begynner å bli helt latterlig og grenser til persontrakassering. De siste 15-20 innleggene til keiko, som har vært svar på andres innlegg, har inneholdt diverse skjellsord, og det er så utrolig unødvendig. Kan faktisk ikke huske sist keiko skrev et innlegg uten ”er du helt tett, eller? Idiot, hør her” etc.

Skjerpings!
det var i ren frustraskjpn og trakkasering har vel jeg opplevd her. husker det var en som sa at jeg ikke var helt klok og skal en trekke det så er slik en trakkasering, men unnskyld meg. å leser du litt av det jeg skriver så kaller jeg dem som oppfant trommer og trompet for idioter. så det er vel ingen her som burde ta det til seg, men jeg ber nok en gang om unnskyld

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340