Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 mai 05, 14:22
Opprinnelig postet av Julekake
Ja til nye kantspillere. Uansett hvem de er og hvor de har spilt før. Vi trenger kantspillere på begge kantene.


Helt enig!! Den eneste kantspilleren vi har er vel Enerly, da ser jeg bort fra MacDonald og Tarek siden de ikke er modne nok ennå, og Enerly er utsatt for skader! Når han er ute, sånn som nå, så velger vi altså å spille med to spisser på kantene, noe som etter min mening er årsaken til at midtbanen til de grader blir overspilt til tider, og her trenger vi sårt forsterkninger!! Ikke hva som helst, men en høyreving som er tilnærmet fullgod erstatter for Enerly og en venstreving som går rett inn på laget! Alternativt så kan vi vel gå for en type som Storflor, som kan spille på begge kantene. Dette er etter min mening hva som bør være 1 prioritet hva gjelder nye spillere.

Jeg håper og tror at Kvisvik kommer, men tror kanskje vi må vente til etter sesongen. Har en følelse av at han gjerne vil sette et verdig punktum for Brann karrieren sin og ikke bytte klubb midt i sesongen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340