Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 mai 05, 05:41
Opprinnelig postet av Costanza
Angående Eggen... Da Drillo ble ansatt som hovedtrener, gikk Eggen ut og fortalte at han ikke kom til å være med på benken under kampene. Det ville holde med Drillo og Ahlsen, så skulle han heller sette seg på tribunen. De fleste bortekampene kom han ikke engang til å dra på... Det var primært på treningsfeltet Eggen ville jobbe.

Vel, jeg mener å ha sett Eggen langs sidelinjen i alle kampene hittil i år - borte som hjemme... Ikke så overraskende at han ikke klarte å holde seg unna...



Samme tanken slo meg her forleden, burde ikke den mannen holdt seg hjemme? På den annen side, Eggen Jr begynner å fylle buksene sine Meget godt, så det er no Fru Eggen som har sendt ham ut av huset :D


Opprinnelig postet av Holters
Aldri i verden om RBK får Trond Sollied. Det kan de bare drømme om. For det første tror jeg ikke de kommer til å bruke så mye penger på en trener. For det andre, så har nok Sollied ambisjoner langt utover Rosenborg og Tippeligaen


Tja, er jo en gyllen mulighet for Sollied til å spe på kontoen da? Tjene noen solide kroner på kort tid... Tror ikke Sollied ville tapt anseelse dersom han førte ei skakkjørt RævBK-skute opp fra sumpa gitt...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f