Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 mai 05, 23:02
Endret: 17 mai 05, 23:04
Angående Eggen... Da Drillo ble ansatt som hovedtrener, gikk Eggen ut og fortalte at han ikke kom til å være med på benken under kampene. Det ville holde med Drillo og Ahlsen, så skulle han heller sette seg på tribunen. De fleste bortekampene kom han ikke engang til å dra på... Det var primært på treningsfeltet Eggen ville jobbe.

Vel, jeg mener å ha sett Eggen langs sidelinjen i alle kampene hittil i år - borte som hjemme... Ikke så overraskende at han ikke klarte å holde seg unna...

Men angående spillestil osv. i Drillo sitt fravær, så er det nok ikke sånn at Eggen kommer til å gjøre drastiske endringer. FFK spiller i år veldig likt hvordan man spilte i fjor høst, og jeg regner også med at det er Drillo som kommer til å få siste ordet med laguttaket til mandagskampen, selv om han ikke er tilstede på selve kampen. Eggen blir nok bare hans forlengede arm for en dag eller to. Ingen stor sak dette.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f