Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 mai 05, 14:04
Endret: 16 mai 05, 14:07
Opprinnelig postet av Vidar
Ramberg viste da superform mot Brann og Brenne er som regel å stole på. Og hvis Enerly kan spille uten smerter (aner ikke) og med minst en hel omgang for West så bør det ikke se helt mørkt ut for FFK. Men hadde hatt lyst til å se Viikemae på topp idag.


Godt spill i 20-25 min er ikke superform i mine øyne. Det beviser jo bare det som er mye av problemet til FFK: Vi har ikke midtbanespillere som orker 90 minutter i høyt tempo. Vi orker ikke kjøre de overgangene som Drillo faktisk vil at vi skal ta. (Og når vi en sjelden gang er villige til å ta de, så ser man gang på gang at spillere som Brenne og Risholt sinker spillet med alt for mange berøringer.) Vi kan sikkert diskutere hvorfor, at de har vært skada osv. Greit nok det, jeg tror faktisk at midtbanespillerne vil komme i bedre form, men status per idag er at de orker for lite. Det er lite å gjøre med det akkurat nå, men det blir for dumt å skylde på spissene for at vi ikke produserer noe. Men for all del, tar gjerne imot en spiller av samme kaliber som Rushfeldt, Sæternes eller Johnsen jeg.

EDIT: Det jeg vil fram til i den suppa her er at selv om noen her mener at enkeltspillere til tider er gode, så påstår jeg at midtbanen, enten den består av 4 eller 5 spillere, har fungert alt for dårlig som ENHET.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340