Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 mai 05, 18:05
Endret: 12 mai 05, 18:32
Tror oppstillingen til Costanza er ganske lik den Drillo vil velge.

Håper Helland er tilbake, sånn at vi får litt trygghet i den bakre firer`n igjen. Syns det er greit å la Ringberg hvile hvis han ikke er 100%. Kan kanskje være smart å bruke Viikmae mot VIF. Han har jo vært i VIF, og ofte scorer spillere mot sine tidligere klubber. Håper den statistikken slår til her. Ellers er det jo å håpe at West kan gjøre et lengre innhopp, og kanskje skape litt kaos i de bakre rekkene hos VIF, og gjerne putte et par... :)

Er det én kamp hvor jeg ønsker meg en seier, er det i denne. Jobber i Oslo, og Enga-supporterne er ganske breiale om dagen. Det er ikke snakk om seier eller tap mot FFK, bare hvor stor seier`n skal bli. Hadde vært deilig å komme på jobb 18. mai med seier og tre poeng! Ønsket om seier her, er også økonomisk motivert... Det vanker halvlitere 21. mai, når "jobben" skal på båttur på Oslofjorden, Hvis vi vinner da. Hvis ikke er det jeg som må punge ut.... :ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340