Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rorab

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 apr 05
Innlegg: 8

Lagt til: 07 mai 05, 15:21
Er det så opplagt? Det er nemlig noen minusfaktorer også. Fasilitetene på Stadion er skammelig dårlige. Har du ikke lagt merke til hvor trangt vi sitter? Mot Odd var jeg så uheldig å sitte ved siden av en mann i størrelse XXL. Han tok halvannet sete og det var rett og slett ikke sitteplass for meg. Her har klubben en utfordring når det gjelder stadionet på Værste. Sørg for å bygge et anlegg der man tenker komfort for den alminnelige publikummer også, ikke bare for VIP-ene.
I tillegg har du den plagsomme røykingen som mange av oss ikke er særlig glade for. Jeg har hatt med niåringen hjemme på kampene, men det er noe gærn`t når man må ta en krangel med omgivelsene for å få slutt på at barn skal plages på fotballkamp. Her bør klubben ta noen grep.Det burde være et forbud mot røyking på familietribunen i det minste. Jeg håper det er noen ansvarlige som tar hintet.
Nok gruff! Det er kampen og poengene som skal stå i fokus. La oss håpe på nok en festkveld på Stadion på mandag.

---------------------------

Det har vært spilt mye bra og ikke minst morsom fotball på Trosvik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f