Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 28 apr 05, 17:06
Opprinnelig postet av HectorFFK
Tror det er et stort minus for West sin del at han er skadet nå...neppe noen klubber som tør å satse på en spiller som er så mye skada. Tror han må prestere enn stund over tid før noen klubber (hvertfall store) blir skikkelig interesert...


Helt enig der, Hector!

En annen ting:
Jeg tror det eventuelt blir lettere for han å finne seg en ny klubb om 9mnd (spesielt hvis han blir frisk og spiller bra ut kontraktstiden) da hans kontrakt er utløpt og andre klubber ikke bør åpne lommeboka for å kjøpe han fri.

Hvis det stemmer det Anduril sier, så er han (west altså) sannsynligvis instilt på å få en ikke fullt så bra kontrakt, bare han får muligheten til å prøve seg i en større liga.

Hadde vel vært værre for han, siden han er så utsatt for skader, om en annen klubb hadde måttet betale FFK for å få han til klubben - vil jeg tro. Ikke at det ville kostet så veldig mye men...likevel

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f