Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 apr 05, 23:13
Den eneste grunnen til at vi bare har scoret på dødballer er at vi ikke har hatt nok godt spill høyt oppe på banen med bevegelige spillere som kan skyte godt...

Ære være Markus, asså, men han har verken god skuddfot er veldig bevegelig.

Ettersom jeg ser det har FFK et problem i angrep, fordi vi kun har en spiller som skiller seg ut, nemlig Brian. De andre er av samme slag. Så det må skje noe drastisk på midtbanen hvis det skal komme spillemål. Enten ligger Risholt/Ramberg for lavt, eller så ligger de for høyt. Og man må tørre å spille en kontant pasning til en bedre plassert spiller høyere opp på banen. Dette forekom jo nesten ikke mot RBK.

Jeg regner med at det skjer ting når Brenne får enda litt mer kamptrening, og Enerly får opp dampen og pasninene. Jeg synes nok at Risholt og Ramberg er litt for like i stil til at de kan spille samtidig, i det minste ikke uten at en av dem (Risholt) legger om spillestilen kraftig over natta, noe som ikke er sannsynlig.

Let`s face it: FFK mangler masse fart og eksplosjon på topp, det eneste vi har nok av er hodestyrke. Derfor blir det mål på dødballer foreløpig.

Finspellet kommer senere når banene blir bedre og spillerene våre kommer i form.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340