Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 24 apr 05, 23:16
Opprinnelig postet av Anduril
Det er det råeste jeg har sett på sinnsykt lenge !

Milde himmel, Steinar Sørlie står i mål, tror jeg kommer til å synge den i søvne i natt :ffk:


Det var lenge siden vi så Anduril her! :)

Seier over RBK på Lerkendal, må man si seg fornøyd med!! Men det kan vel ikke sies at det var rettferdig! Dette var vel "Drillo-fotball" på sitt verste..... Første halvtimen var forferdelig. Men det skyldes kanskje mest motstander`n og ikke at FFK spiller kun på forsvar og langpasning. Guttane glimta til med fint spill gjennom midtbanen noen ganger også.

Bertelsen slet med Braathen i 1. omgang, men spilte seg stort opp i andre. Vi skal nok være veldig glad for at ballmottak ikke var Braathens sterkeste side i dag...

Uansett, i fotball gjelder det å score flest mål. Det laget som gjør det, vinner fotballkampen! Og det gjorde FFK i dag. I tillegg hadde vi ett annulert mål også, kanskje av det tvilsomme slaget... Men det var jo litt knuffing og holding i feltet mellom Hoås og Riseth, så det kan vel forsvares.

RBK på sin side, sliter fortsatt med effektiviteten foran mål. Samtidig som Tigergutt Sørlie gjorde en kanonmatch! Også en takk til Trondsen, som redda på streken den ene gangen som Sørlie ble overspilt!

Blir nok en fin tur hjem, både for guttane, og for de tilreisende supporterne!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340