Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 apr 05, 02:06
Endret: 21 apr 05, 02:08
Jeg går da absolutt ikke i noen felle, ajg.

Mitt utgangspunkt var at Julekake mente at Møklegård måtte komme seg ned på jorda og høre litt ekstra på sangene. For halvparten av dem er rett og slett ræva.

Hvilken felle er det jeg går i, ajg?

Når det gjelder sang på hjemmebane, så er jeg faktisk helt enig i at denne vekselssangen mellom Plankehaugen og hovedtribunen bør prioriteres sterkere. De sangene som kun blir sunget fra Plankehaugenfeltet har ikke på langt nær det samme trøkket som denne vekselssangen.

Når det gjelder bortekampene så mener jeg det her må en helt annen planlegging og organisering til for at vi skal bli bra.
Jeg mener vi må gå vekk i fra at Dag Jørun og Zoran står foran og dirigerer, fordi de klarer ikke å styre en hel tribune med feks. 5000 supportere, slik vi var mot Lyn.
Det som må til er at alle de ivrigste sangerne, og det bør være mulig å samle minst 30 stk., bør samle seg bak midt på tribunen slik at sangene kan startes samtidig derfra. Da vil resten av tribunen raskt følge etter og alle vil samle seg om den samme sangen.
Det bør være denne gruppen som seg i mellom hele tiden avtaler hvilke sanger som skal synges og man unngår da at tilfeldige personer på tribunen står å starter på de samme sangene hele tiden, slik jeg mener var tilfelle i Lyn kampen.

En annen grunn til at jeg mener vi bør stå i en stor gruppe uten forsangere foran på tribunen er at vi må akseptere at det er noen som ikke er like ivrige på å synge hele tiden og at ikke alle klarer å synge når feks. Brian West får en passning og er på vei alene mot mål.

Mot Lyn så skjedde det at supportere ble overhøvlet av en av forsangrene for ikke å synge og det er etter min mening en helt uakseptabel oppførsel.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340