Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 apr 05, 00:49
Endret: 09 apr 05, 01:11
som jeg har skrevet tidligere.... en FFK drakt blir aldri noe annet en FLOTT!!!! uansett om det står feas eller brynild eller noe som helst... eller ja ja, står det moss eller forsberg eller noe brettet utover hele forsiden på drakta, ville jeg vel vurdert å kalle det for stygt:ffk::D:ffk:

Håper virkelig at de har fått med seg reglene på dette omerådet.... ellers blir det litt flaut å komme fra Fredrikstad på søndag.. he he:ffk:

ellers ser jeg at håkan ikke er med på bildet(som noen har skrevet tidligere), ser egentlig ikke det som så ille overaskende, han har jo blitt fortalt at han ikke blir satset på..... ellers oppserverer jeg en morsom detalj, tero prøver å virke høyere en han er på lagbildet.... han står nemmelig på tå... he he:ffk:

synes forøvrig det er merkelig at FFK logoen ikke står på de draktene med FEAS reklame....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f