Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 17 mar 05, 18:21
Endret: 17 mar 05, 18:23
Her har du et poeng Carlsberg... Jeg har selv vært en fast tribunesliter på stadion i over 35år. Allerede som 10åring i 1969 hadde jeg gleden av å se det som skulle bli mitt kjære FFK. Første cupfinalen i 71 endte dessverre med tap for dagens storlag, RBK, men selv om den sportslige suksessen har uteblitt i mange år er det allikevel fotballen som gjør at jeg fortsatt og enda mer enn før gleder meg enormt til seriestart. La de som er satt til det styre økonomien og slutt med negative og spekulative innlegg. Jeg vet at enkelte av dere her kun er ute etter å spre usikkerhet og negativitet rundt FFK. Gled dere vi er fortsatt i tippeligaen. Jeg husker nedrykket, alle årene med "jalla fotball" er det noen av dere som kan si det samme? Når det gjelder Vidar Henriksen og hans "skivebom" ad. Schei Linbæk så er det fler som har blitt ført bak lyset av den spilleren... Nok et bevis på at fler av dere bare er ute etter noen å rakke ned på.. Og til deg Henriksen: Ikke bry deg om hva de skriver, de vet ikke bedre...

---------------------------

FFK til Royal League.......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340