Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 mar 05, 18:11
Endret: 04 mar 05, 18:19
Jeg blir nesten mer forbanna over den positive og likeglade holdningen som enkelte her viser gang etter gang, enn at mitt kjære FFK er så langt nede som det går an å komme akkurat nå. Keiko, Snæbus 1 og A.Scheie er vel de verste i så måte. Hva er det som får dere til å være så sinnsykt positive til alt hele tiden egentlig? dere kan umulig ha stort hjerte for FFK når dere ikke viser det minste tegn til skuffelse eller vil innrømme at noe er feil. Dere er tre nikkedukker som tror alt er rosenrødt. Det er det så definitivt ikke i FFK for tiden.

Dette hylekoret som dere kaller det, det er FFK-supportere med hjertet i klubben. Vi ser at noe er galt og vi gjør det vi kan for å få det negative fram i lyset slik at man kan lære av feilene og få bort de folka som ikke er egnet for at FFK skal bli Norges beste lag. Vi blir ikke Norges beste av å sitte stille og se på alle feilene som blir gjort, først og fremst på ledernivå, og uten vilje til å luke bort disse.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340