Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 22 jan 05, 14:46
Endret: 22 jan 05, 14:53
Kommer med et referat i kveld / natt.

Beste treningskampen jeg har sett av FFK i 4-5-1. Spesielt første omgangen var bra. I 2. omgang daler tempoet og det virker som om spillerne var slitne.

Raio vant alt i lufta - Ringberg vant ikke en hodeduell på oppspill. Nydelig mål av Raio på dødball - perfekt bue over keeper og i krysset.

FFK hadde 4-5 STORE målsjanser i første omgang og en del halvsjanser. Svenskene hadde også sine, så et uavgjortresultat er helt greit. Første omgang var jevnspilt. I 2. omgang var nok svenskene hakket vassere.

Garro hadde nok ingen lett dag på jobb. De fleste ballen gikk over gutten som spilte i en sentral midtbaneposisjon. MacDonald kom inn når det gjenstod ti minutter for Enerly, og markerte seg med en helt vanvittig perfekt pasning til Hornseth, som sistnevnte ikke fikk noen ting ut av. (En dårlig, løs markkryper rett på keeper). Gherland hadde også et bra raid på høyrekanten, og jeg lurer enda på hvordan han fikk med seg ballen. ;o)

Drillo så blant annet følgende etter kamp:

"Vi har trent på dødball i det siste, men det skal vi trene mer på fremover. Raio er en av Europas desidert beste hodespillere."

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340