Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jan 05, 14:10
Nå må folk roe seg ned.
At Lars Blix har fått 4,0 og 3,8 på børsen sier ikke så mye, spesielt med tanke på at han spillte for et desidert bånnlag.
Prøv å sjekk opp hva feks. Czwartek fikk i snitt på den samme børsen.

Synes forøvrig det ser ut som om FFK i år har lagt seg på en fornuftig linje, både når man tenker på våre to siste forsterkninger og at man nå vil slanke stallen først før man henter inn flere forsterkninger.
Jeg tror ikke vi behøver å vente så lenge, fordi jeg kan ikke tenke meg at FFK kommer til å reise på sydentur med spillere man ikke har bruk for i 2005.
Så derfor er nok det meste avklart før klubbens første tur, tipper jeg.

Veldig mange maser om midtbane spillere, men etter min mening, så er det ikke der vi først trenger en forsterkning.
I 2005 bør Mc Donald slå ut i full blomst og han kan brukes på alle plasser på midtbane og angrep. Personlig tror jeg han lett kan bli en stor hit i årets tippeliga.
Dessuten viste Hans Erik Ramberg i siste kamp at han med et par måneders hardtrening godt kan bli den forsterkningen, som noen maser etter på midtbanen.

Etter min mening bør den neste forsterkningen være en klassespiss, slik at ikke angrepet til FFK punkterer helt, hver gang vi må klare oss uten Brian West.
Martin Wiig kan sikkert erstatte Ringberg, dersom West er på banen. Men jeg synes kampen mot bylaget helt klart viste at Ringberg og Wiig på topp uten West, blir alt for spinkelt og for lite gjennombruddshissig, derfor må vi ha en hurtig spiss til, som også kan erstatte West, dersom han blir syk/skadet.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340