Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 des 04, 09:45
Ang Mokkelbust, Wathne og andre merksnodigheter.
Arve Mokkelbust var ikke navn som jeg som gammel mann i første omgang ville tenke på. Det kan vel si noe at så vidt jeg har oppfattet har vel heller ingen andre her på forumet , kommet på han. Det tyder vel på at han i den seinere tida har vært lite profilert eller påtenkt som "fotballprofil".
M.a.o kan vi vel nesten si at dette er en like stor overaskelse som Drillo, men med motsatt fortegn.
Uansett velger jeg å si lykke til, og håper at
:ffk: eller "headhunterne" også har vurdert hvordan FFK`s sine ulike aktører vil trekke sammen. M.a.o at kjemien innad i klubben stemmer, foreksempel at direktør, trenere o.a snakker "samme" språk.
Når det gjelder Davy Wathne og hva som skal til for å bli sportsanker på TV2, vil jeg si meg enig med "Jashin". Hans oppteden i mediesammenheng tilsier for meg at "klovnebegrepet" passer, på lik linje som på Mini og Hoff.
Foresten har Wathne hatt dette med "klovn" hengende over seg lengre enn dette, faktisk helt siden hans dager fotballdommer. Husker det gikk et sukk gjennom publikum når Davy Wathne ble annonsert som dommer.


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340