Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 26 nov 04, 14:56
I fjor poengterte styret med at dyre billettpriser var nødvendig med tanke på opprustning av stadion til ca 8 mill, i tillegg til at klassespillere skulle bli hentet inn. Det siste skjedde jo ikke, bortsett fra et par gode låneavtaler etter ferien. Når man tenker på at 8 mill ble brukt på stadion og at klubben tross dette gikk med flere mill i overskudd så virker det hodeløst å øke prisene ytterligere. Med samme priser og økte sponsorintekter burde det kontra i fjor være over 10 mill tilgjengelig i kassa. Dette er da kalkulert utifra at klubben sparer 8 mill i utgifter på stadion pluss et overskudd på ca 2 mill.
Jeg kommer som de fleste andre her til å kjøpe sesongkort uansett, men synes at klubben bør holde seg for god for å utnytte norges beste publikum på denne måten. Med en ny prisøkning bør det jaggu meg komme noen forsterkninger, og da snakker jeg ikke om spillere som Hornseth og Koskela, men virkelige kvalitetspillere

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340