Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 nov 04, 00:24
Følgende uttalelser av Drillo var meget, meget lovende:

I praten om jakten på nye spillere, nevner Drillo en spiller han kunne tenkt seg i FFK.
– Tore André Flo. Jeg har pratet med ham om et comeback i norsk fotball, innrømmer Drillo.

(En klassespiss som vi trolig kan glemme, men det hadde vært helt sinnssykt å få ham til Fredrikstad)

– Nå ser det ut som om overgangen med Trond Erik Berthelsen går i orden. Det er bra. Han er venstrebent og dyktig både offensivt og defensivt. Det blir en fin forsterkning, sier Drillo.

(Betyr dette at Bertelsen er tilnærmet klar for FFK?! I så fall er i alle fall jeg meget fornøyd!)

– Siden vi har en meget rask spiss i stallen fra før, kunne jeg tenkt meg en spiss med ekstreme egenskaper i luftrommet, sier Drillo

(meget bra! Det har vi manglet i år, og en av forsterkningene jeg lenge har ønsket; en spiller som kan avlaste Ringberg og gi oss flere valg på det taktiske plan.)

- Gi meg en midtbanespiller som har egenskaper til å kunne vende unna motstanderen og bringe ballen raskt i angrep, så blir det ikke mange langpasninger, sier FFK-treneren.

(Jeg henviser bare til Drillos begeistring for måten Arsenal spiller fotball på. La oss håpe han klarer å innføre lignende spillestil i FFK!)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f