Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 nov 04, 02:29
Endret: 11 nov 04, 03:38
Jeg kan ikke fatte hvordan alle her kan være så positive til dette. Jeg har vært i sjokk-tilstand i hele dag, og det har fortsatt ikke lagt seg. Hva er det som skjer?

Jeg mener dette er et galt valg av FFK, rett og slett et skudd langt utenfor mål. Nå er jeg redd mye av det Eggen har bygd opp, både av treningskultur og spillestil, blir brutt sammen. 4-5-1 med lange baller på Ringberg er vel det vi får se framover. Dette trenervalget bryter med FFKs tradisjoner for hvordan fotball skal spilles.

Det argumenteres med at Drillo har en så god trenerkarriere å se tilbake på; greit, han gjorde det bra med landslaget, men han har ALDRI lykkes som klubbtrener. Han gjorde både Wimbledon og Vålerenga til nedrykkslag. Det er STOR forskjell på å være klubbtrener og landslagstrener!

Jeg respekterer ikke Eggen for hans forklaring på dette trenerskiftet. Jeg føler at han har lurt oss, etter den siste tidens medieuttalelser. Han uttaler at han vil ha mer tid til familien. Isolert sett er det en grei årsak. Men når han har kommentatorjobb i TV3 i tillegg, som faktisk tar en del tid, ja da klarer jeg ikke å respektere dette. Det første han skulle gjort var å si opp den jobben. Det er helt tydelig at her ligger det noe mer bak, som vi ikke vet. At han kommer til å gå til RBK etter den kommende sesongen blir jo bare mer og mer opplagt.

Eggen og Drillo er to meget sterke trenerpersonligheter med forskjellig filosofi. Det er umulig at disse kan bli enige om alt. Jo flere kokker, jo mere søl er det noe som heter. Jeg stiller forøvrig også spørsmålstegn ved Drillos motivasjon og engasjement. Han begynner å bli en gammel mann. Jeg lurer også på hva som rører seg innad i spillegruppa når de får en slik sjokkmelding.

I tillegg virker det på meg som at Drillo har mangel på offensive holdninger og tankegang. Han uttalte f.eks. til TV2sporten at "det skal være mulig å berge plassen i den vanskelige 2.sesongen også". Jeg trodde vi var enige om at vi skulle sikte oss langt høyere opp neste år jeg..??

Dersom vi skulle byttet hovedtrener på dette tidspunkt, så mener jeg at Høgmo hadde vært rett mann. Han står for en offensiv fotball, som etter min mening er nærmere Eggens filosofi.

Jeg håper selvsagt at mine synspunkter slår feil, og at Drillo blir en kjempesuksess. Men som sagt, jeg er tvilende. Men jeg ser jo at vi har fått et meget kjent navn som kan trekke nye spillere. Uansett; LYKKE TIL i ffk, drillo!!!

PS: Jeg har ingenting i mot Drillo. Det jeg reagerer mest på er at vi har "mistet" mannen som har sørget for at vi spiller i Tippeligaen og har 10000 supportere på hver hjemmekamp. "Eggen-effekten" har det blitt kalt. Nå får vi inn noe helt nytt, og jeg er i utgangspunktet aldri glad i revolusjonerende nye ting.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f