Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 okt 04, 00:38
Endret: 18 okt 04, 00:39
Stian Johnsen er ikke det vi kaller en "totalfotballspiller", dvs en fotballspiller som kan brukes til alt. Stian trives 110% når han kan bruke banen helt ut, og 110% ukomfortabel når han må spille andre posisjoner enten pga trenerns disposisjoner eller pga kampbilde.

Jeg mener likevel at FFK SKAL ha skikkelig vingspill, det har på mange måter vært FFKs varemerke opp gjennom historien, og jeg mener fremdeles at skikkelig vinger er noe av de mest effektive angrepsvåpen en kan ha.

Jeg mener at Stian skulle bli brukt som REN venstreving fra start, dog på betingelse av at han søker innover og hjemover i forsvar. Se på Enerly, han er en skikkelig god ving, og grunnen til at han er god der er at han virkelig holder vinga, i det minste over senterstreken. Hadde vi hatt to oppspillspunkt som Stian og Enerly representerer vil FFK ha et flott og stabilt angrepsvåpen

Problemet er altså at Stian må byttes ut hvis han ikke føler seg 110%, og det er mulig Eggen synes det er for kostbart å ha en sånn spiller på banen for tida.

At Stian skal forbli i FFK synes jeg er en selvfølge, i hvertfall i lys av at vi mangler et ordentlig alternativ på venstre ving.

Det var utrolig deilig å se Stian komme inn og skape saker og ting både mot Lyn forrige runde og Brann idag, gett. Vår mann!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340