Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 01 aug 23, 19:10

Det Kanogvetalt skriver om at han ikke kommer selv om han har sesongkort har jeg hørt andre si også. Jeg har fulgt laget i mange år og synes vi har rotet veldig med en rekke spillere inn og ut, spillere som ikke utvikler seg og trenere inn og ut. Når vi gikk opp fra PostNord ble det snakk om kontinuitet noe som var på høy tid. Første året i Obos fikk vi se unge spillere som tok steg og at vi kjøpte inn flere spillere som skulle utvikles. Krav om kortsiktig suksess og utviling av unge spillere går ikke alltid sammen og jeg synes det er trist at Okeke forsvant og leit at Wiliams ikke får spilletid. Jeg tror også Maden ville blitt bedre hvis han hadde blitt satset på og Lima bor det mye i men det tar tid.  Vi hadde også to unge midtsoppere som er lokale som ikke blir satset på lengre. TIl en annen side har vi fått mange poeng og forsvaret har vært glimrende og da tenker jeg at dette er prisen å betale. Imildertid må jeg si det sprakk litt for meg når vi heller låner utviklingspiller fra Rosenborg som det tydeligvis skal satses på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f