Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 jul 23, 22:17

Hvis man ofte følger nøye med på en enkelt spiller er det ikke vanskelig å finne noe å kritisere ham for, dette er tross alt OBOS-ligaen og komplette spillere spiller ikke i OBOS-ligaen Laughing 

Men kverulering til side, dette var en herlig kamp. Våre rødhvite helter var hakket bedre i absolutt alt. Først på andreballer, best i dueller, best i pasningsspillet, flere offensive initiativ. Ranheim kom vel bare til én skikkelig god sjanse i hele kampen, headingen fra kort hold like før pause. FFK kunne scoret flere uten at det hadde vært noe å si på det.

Ellers må jeg si jeg undres over at idioten som fyrer av bluss inne på dass fortsatt holder på. Er det ingen som vet hvem dette er og kan ta ham i nakken og hive'n i elva? Jeg antar det ikke er snakk om noen organisert protest mot restriktiv holdning til pyro, da det kun er egnet til å irritere folk og jeg antar at også de som ønsker mer pyro skjønner dette. Jeg håper jo vi slipper at samtlige tilskuere må kroppsvisiteres før hver kamp.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340