Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 14 mai 23, 11:22

Opprinnelig postet av Erikk

Vi skal ha opprykk, offensiv fotball og slippe inn mange færre mål enn sist sesong. Jeg forstår ikke hvordan vi kan klare det. Bør man ikke heller innse at målsettingene er urealistiske? Uavgjort borte mot Jerv som var i Eliteserien forrige sesong er jo veldig bra. 

Uavgjort borte mot Jerv i seg selv er bra det, men ikke når man ser denne kampen i sammenheng med resten av kampene våre. I tillegg er Jerv det laget som hadde sluppet inn flest mål før denne runden. Skeid, som vi møtte forrige runde og ikke scorte mot, er nå det laget som har sluppet inn flest. Likevel skaper vi så godt som ingenting mot dem.

Hva er egentlig målsettingen vår? Er ikke det bare å "rigge oss for Eliteserien"? Sånn sett så bygger man et solid fundament sportslig med forsvarsspillet vårt, noe som over tid kan bli veldig bra. Så skal jeg la den økonomiske biten ligge akkurat nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340